Pēdējo reizi atjaunots: 10.03.2021.
SIA “Viesmīlība Mežezers”
Pasūtījuma atcelšanas un naudas atgriešanas noteikumi
- Lietotājam ir pienākums pārliecināties par Pakalpojuma atbilstību viņa vajadzībām pirms Pakalpojuma rezervācijas veikšanas.
- Lietotājs var sazināties ar Pakalpojuma sniedzēju, izmantojot tīmekļa vietnē ievietoto Pakalpojuma sniedzēja kontaktinformāciju.
- Izveidojot Pakalpojuma rezervāciju, Pakalpojuma sniedzējam tiek nosūtīts pieprasījums rezervēt laiku. Par Pakalpojuma Rezervācijas apstiprinājumu Lietotājs saņem paziņojumu.
- Lietotājam rekomendējam uzmanīgi izvēlēties Pakalpojuma saņemšanas laiku un datumu un centies neatcelt pieteikto Pakalpojumu.
- Pakalpojuma sniedzējam ir tiesības atcelt rezervāciju jebkurā laikā un/vai piedāvāt alternatīvu ( citu apmeklējuma laiku).
- Gadījumā, ja Lietotājs atceļ rezervāciju agrāk nekā 24 stundas pirms Pakalpojuma sniegšanas plānota sākuma, Lietotājam tiks atgriezta visa samaksāta summa, no kuras kuras atskaitīta atcelšana komisija 5% (min. 0.50 EUR) + PVN.
- Gadījumā, ja Lietotājs atceļ rezervāciju laika intervālā no 24h līdz 3h pirms Pakalpojuma sniegšanas plānota sākuma, tad tiek kompensēti 50% no samaksātās summas.
- Gadījumā, ja Lietotājs atceļ rezervāciju vēlāk par 3 stundām pirms Pakalpojuma sniegšanas plānota sākuma, samaksāti naudas līdzekļi netiks atgriezti.
- Pakalpojuma sniedzējam ir tiesības mainīt termiņus, kuri ietekmē naudas līdzekļu atgriešanas noteikumus: pēc sava uzskata mainīt 24 stundu vai 3 stundu robežas. Par termiņu izmaiņām Pakalpojuma sniedzējam ir laicīgi jābridinā Pakalpojuma saņēmējus, lai novērstu iespējamu pārpratumu.
- Strīdu risināšanas kārtība. Visi strīdi tiek risināti individuāli. Lai saņemtu palīdzību, Lietotājam ir nepieciešams uzrakstīt pieprasījumu uz e-pastu info@mezezers.lv vai zvanot +371 29345686.